Sunday, March 11, 2007

Bungy Jumping!

Loerdag dro vi noen mil utenfor byen for aa gjoere ville ting.. var vi 100 talls studenter som sku hoppe fra en bro.. Bungy Jumping, heter d visst. Broa var hoeyere enn kautobrua. Utrolig nervepirrende aa staa aa vente paa tur..
Mine flatmates fra amerika har allerede hoppet!
Utsikten, mens man venter paa tur tar man seg en dukkert. Sikkert 18 grader i vannet..
Jeg filmer meg selv naar jeg hopper, og tar bilder.. Filmen er 3 min lang, der to av minuttene er oppe paa plattformen foer jeg hopper!! Eller, jeg slipper meg selv baklengs fra plattformen. Var ikke saa toeff at jeg hoppet fremover...

Veldig fornoyed!

5 Comments:

At March 12, 2007 11:15 AM , Anonymous Anonymous said...

Å dæsken diet orui oba skummel...
Don gal leat ge oba tøffa go dustet njuiket.. Don gal leat albma utfordrings-tuvrras dieppe,beasat diekkar ekstrem sport`aid dahkat...
Sadden dunnje dieid govaid maid mii valddimet min tuvrras, ferten slakterias dan dahkat..

Gal mii gulahallat!!
G.I.D
Klæmmat mis (Jonas,Mika,May- Lises)

 
At March 12, 2007 1:10 PM , Anonymous Anonymous said...

Vuoi jalla dette don leat jo duosttil"Mac"!!!,(ja dal oazzo gohcodit du vel "Macgyverin" maid :o)),mun goit in lean agibeaivve duosttat njuikket salddis vulos!!!eston May Lise,gal don leat oba tøffa!ja visot maid don ollet,skuvlla vazzit,midjiide rahkadit "reisebrevaid",ja vel mannat ja njuikestallat salddis vulos.....:o)gal don leat jo ruovdi!

gulahalle

derv Lille K

 
At March 14, 2007 12:58 PM , Anonymous Anonymous said...

Don leat oalle toffa! geahccalan saddet dan.
Niko

 
At March 16, 2007 1:32 AM , Anonymous Anonymous said...

Hei, du e bra tøff som torte å prøve d der! men trudde man fikk stirkken rundt foten.. d ser så lite behagelig ut. Kult at du har blogg, arti å lese. No må eg på skoln.... Kos deg masse.
Silje

 
At March 17, 2007 2:26 AM , Anonymous Anonymous said...

Hei igjen

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home