Tuesday, April 03, 2007

Haandball turnering i Wellington, palmehelga

Turneringa varte en dag. Vi kom paa tredje plass og jeg scoret tilogm et maal! Jentelaget vaart ble mixa med Christchurch laget, siden vi her fra Massey bare er 4 jenter som spiller haandball. Vi trener ogsaa sammen m gutta, noe som jeg like veldig godt. Slitsomt m saa mange jenter synes jeg.




Laget vaart er sammensatt fra hele verden ja! Amerikaner e jo overalt, noen fra nz og australia, Italia, frankrike, tyskland og asia..













Her spiller noen burka babes ogsaa haandball! Helt tildekt- skjorte under drakten og bukser! Laget vaart, meg sitter til venstre! :)


Jente gjengen heiere paa gutta! Fremst paa bildet, Alex fra Sverige, Barbara fra Italia og Eva og Charlotte fra Frankrike.
Egen massasje og foerstehjelp mann var ogsaa tilstede. Jeg fikk forstuet tommel (!), den ble bandasjert helt utmerket!

1 Comments:

At April 11, 2007 10:19 AM , Anonymous Anonymous said...

hehe.. så kult da! til og med massasje og sånt, æ hadde nu sikkert logget der heele tia ;p

Klem fra Lena..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home